Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2017

Η κοινή συνέντευξη τύπου Τσαλόπουλου-Γκόμεζ


Ο ΠΑΟΚ αποχαιρέτησε σήμερα και σε βαρύ κλίμα τον Χάρι Γκόμεζ, με τον πρόεδρο του Τ.Α.Π. και τον πολύπειρο αθλητή να παραχωρούν συνέντευξη κοινή Τύπου στο PAOK Sports Arena.

Αρχικά τον λόγο πήρε ο Αντώνης Τσαλόπουλος:

«Καλημέρα σας και χρόνια πολλά σε όλους. Είναι μια διαφορετική συνέντευξη, καθώς είχαμε συνηθίσει να παρουσιάζουμε μόνο παίκτες και όχι να τους αποχαιρετάμε. Εγώ και η οικογένεια του ΠΑΟΚ βρισκόμαστε σε μια δύσκολη θέση γιατί ο χρόνος που χρειαζόταν ο Χάρι δεν έφτανε για τις υποχρεώσεις της ομάδας. Οι στόχοι ήταν δεδομένοι από την αρχή και μετά από πολύ σκέψη πήραμε την απόφαση να προχωρήσουμε σε κάτι διαφορετικό.

Ήταν πολύ δύσκολη απόφαση γιατί ο Χάρι πέρα από παίκτης πριν τρία χρόνια κατάφεραν μαζί με τους υπόλοιπους και άλλαξαν επίπεδο στον σύλλογο. Από τα χαμηλά επίπεδα την έκαναν πρωταθλήτρια. Ο Χάρι είναι και θα είναι μια ξεχωριστή προσωπικότητα πέρα από αθλητής που δύσκολα θα το βρούμε ξανά, αλλά στη ζωή ποτέ δεν ξέρεις πως τα φέρνει και μπορεί να ξανασυναντηθούμε. Υπογραμμίζω ότι ο χρόνος δεν επαρκούσε ώστε να μπορέσει να ωφεληθεί η ομάδα από τις υπηρεσίες του Γκόμεζ.

Του εύχομαι υγεία στον ίδιο προσωπικά, αλλά και στην οικογένειά του και ότι καλύτερο μπορεί να συμβεί στην καριέρα του. Να αφήσουμε ο χρόνος να δουλέψει ευεργετικά και για τις δυο πλευρές και εύχομαι να συναντηθούμε ξανά στο μέλλον.»

Για το αν ήταν η πιο δύσκολη στιγμή που πήρε ποτέ:

«Ειλικρινά ναι. Εδώ και ένα χρόνο πιστεύαμε στο σημείο ότι ο Γκόμεζ πάλι θα επανέλθει γιατί το πιστεύαμε ότι θα επιστρέψει στα υψηλά δεδομένα».

Στην συνέχεια τοποθετήθηκε και ο Χάρι Γκόμεζ:

«Χρόνια πολλά σε όλους. Δεν έχω να πω πολλά λόγια. Απόλαυσα το κάθε λεπτό που ήμουν στον ΠΑΟΚ. Όλοι είδατε τι έγραψα στον λογαριασμό στο Instagram και δεν έχω να πω πολλά παραπάνω. Στα τελευταία τρία παιχνίδια έδειξα σε όλους τι μπορώ να κάνω, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό για τον τεχνικό και την διοίκηση και έπρεπε να το σεβαστό. Εγώ εύχομαι στην ομάδα ότι καλύτερο, να πετύχουν τους στόχους τους και ξέρουν ότι θα μου λείψουν. Είναι από τις πιο δύσκολες στιγμές της ομάδας. Ήξερα ότι μετά τον τραυματισμό μου έχω 50% ελπίδες να ξαναπαίξω και 50% να σταματήσω. Επίσης, θα μου λείψουν οι στιγμές που είχα μαζί με τους συμπαίκτες στα αποδυτήρια και δεν έχω να πω κάτι παραπάνω.

Για το γεγονός ότι αντιμετωπίζετε από τους φιλάθλους σαν τον Πάμπλο Γκαρσία του ΠΑΟΚ:

«Είναι πολύ ωραίο να διαβάζεις διάφορα σχόλια από όλους. Κάποιοι βέβαια έγραψαν ότι έπρεπε να αποχωρήσω και αυτό δημιουργούσε κάποια αμφιλεγόμενα συναισθήματα. Είμαι ένας αθλητής που πάντα έπρεπε να παλεύω για την ομάδα».

Για τις σχέσεις που θα κρατήσει από εδώ και πέρα:

«Κρατώ πολύ καλές σχέσεις με όλους. Έχω συνεργαστεί με υπέροχους ανθρώπους και τους ευχαριστώ για αυτό».

Για το τι θα του λείψει περισσότερο:

«Το να παίζεις σε ένα γεμάτο γήπεδο όπως είναι το Παλατάκι είναι πάντα ξεχωριστό».

Πηγή:InPAOK

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου