Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017

"Θα είναι μία δυνατή μονομαχία"!


Λίγο πριν την αναχώρηση για την Αθήνα, ο Χάρης Σακόγλου μίλησε στο ραδιοφωνικό PAOK24 στον Libero107.4 για τον τελικό του League Cup και τη «μάχη» με τον Ολυμπιακό.


Αναλυτικά όσα είπε άσος του «Δικεφάλου» στο περιθώριο του γεύματος της ομάδας στο εστιατόριο «Karabourno».

Για τον αυριανό τελικό: «Πάντα ένας τελικός είναι μία πρόκληση για κάθε αθλητή και χαίρομαι που αύριο θα παίξω βασικός. Είναι πρωτόγνωρο για μένα, αλλά έχω ψηθεί και νιώθω πανέτοιμος να τα δώσω όλα».

Για τη δήλωση του Τερζή, ότι το άγχος θα είναι στον Ολυμπιακό: «Το βάρος είναι στον γηπεδούχο. Τώρα νιώθουμε όλοι πιο σίγουροι, έχουν βγει στο γήπεδο κάποιοι αυτοματισμοί, που πριν δεν τους είχαμε λόγω και των τραυματισμών και των απουσιών. Σιγά σιγά μας βγαίνουν και πιστεύω θα βγουν κι αύριο».

Για τον προσωπικό του απολογισμό: «Είναι νωρίς να κάνω απολογισμό. Μετά το αυριανό ματς ίσως μπορέσω να μιλήσω».

Για τον Στάροβιτς: «Είναι πραγματικά μεγάλο το θέμα των ξένων. Η ομάδα είναι υποχρεωμένη να πάει για το πρωτάθλημα, υπάρχει πίεση από τον κόσμο. Εγώ θα κάνω τη δουλειά μου, όσο μου ζητάει ο προπονητής μου να παίξω, θα παίζω…».

Για το League Cup: «Μπορεί το League Cup να μην είναι μία μεγάλη διοργάνωση, ένα μεγάλο γόητρο, ωστόσο είναι ένα ντέρμπι, είναι ένας τελικός, μία κούπα. Είναι ψυχολογικό το θέμα και θα είναι μία δυνατή μονομαχία αύριο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου